تبلیغات
ت مثل تایباد ... ت مثل تربیت...(کلاس ششم)

ت مثل تایباد ... ت مثل تربیت...(کلاس ششم)
درباره ششم ابتدایی،روشهاوالگوهای تدریس،ششم،کار وفناوری ششم،تفکر و پژوهش ششم،فارسی ،کتاب جدید التالیف ،ریاضی،علوم،مطالعات اجتماع 
قالب وبلاگ
نویسندگان
نظر سنجی
به نظر شما کدام گزینه باید اولویت اول وزیر آموزش و پرورش باشد؟






لینک دوستان
پیوندهای روزانه
چت باکس


 
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، از نهادهای پژوهشی خواست برنامه های خود را براساس اصل حفظ منافع و مصالح ملی تنظیم کنند.
 

به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید رحیم میرشاه ولد در جمع مدیران مدارس نواحی و مناطق مشهد در مرکز آموزشی شهید کامیاب افزود: نقش ارزیابی عملکرد در تمام سطوح سازمانی باید تطابق برنامه ها با قوانین باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش افزود: با شفاف سازی و اطلاع رسانی می توان تا حدود زیادی میزان شکایات را کاهش داد.

وی گفت: یکی از وظایف سیستم آموزشی، پرورش دانش آموزان نقاد است تا بدینوسیله فرهنگ نقادی و نقد پذیری بصورت صحیح درجامعه اجرایی شود.

 میرشاه ولد افزود: افزایش کیفیت در نظام آموزشی جایگاه خود را باز یافته وکمیت در درجه دوم قرار دارد.

وی گفت: آموزش وپرورش باید درتعامل با مردم تجدید نظر نماید فاصله ها باید به حداقل موجود برسد.

میرشاه ولد افزود: راهنمایان آموزشی باید در هنگام بازدید بر ارزیابی واقعیت ها، بویژه مسائل پرورشی بپردازند.

وی در پایان اظهارداشت: صیانت از مدیر دستور کار تمام همکاران آموزش و پرورش قرار گیرد و در این راه ارزیابی مستمر مدیران واطلاع رسانی به آنها از وظایف ارزیابی عملکرد می باشد.


[ چهارشنبه 9 بهمن 1392 ] [ 01:18 بعد از ظهر ] [ وحید لطفی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

هیچ چیزی را نمی توان به کسی یاد داد، ولی می توان به او کمک کرد تا پاسخ ها را از درون خود بیابد....

با سلام وحید لطفی هستم سرگروه آموزشی سال 92-91 وآموزگار پایه ششم شهرستان تایباد

گر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :